Hold (0.-3. kl.) Instrument og Sang Fræs 3. kl.

Kunne du tænke dig at starte på et instrument eller synge sammen med en god kammerat?

Det kan du på Musik & Billedskolens Instrument og Sang Fræs, hvor du tilmelder dig sammen med en kammerat.

Det er både hyggeligt og lærerigt at spille og synge sammen med andre. I fællesskab lærer I hurtigt  små melodier sammen, og få styr på noder og rytmer.

Fræs er en god måde at starte på, og bagefter er du klar til at få soloundervisning i næste sæson. Derfor kan du kun gå på holdet i en sæson.

Vær opmærksom på, at du selvfølgelig også kan vælge at gå til soloundervisning, hvis ikke du mener Fræs er noget for dig.

Fræs:

Cello, Guitar, Saxofon, Klarinet, Blokfløjte, Tværfløjte, Violin, Trompet Sang Trækbasun, Ukulele, Valdhorn og Slagtøj.

Nyttigt at vide

Sæsonstart

Uge 34/35

Antal gange

36 uger á 30 min.

Yderligere info

Ved tilmelding

Både du og din kammerat skal tilmelde sig til Fræs, og i kommentarfeltet på tilmeldingen skriver i hinandens navne på, så vi ved, I vil spille sammen.

Undervisningssteder

Blokfløjte: Alslev Skole, Frelloskolen, Næsbjerg Skole (i skoletiden), Thorstrup Skole, Ølgod Skole og Stålværket.
Cello: Stålværket.
Guitar: Agerbæk Skole, Ansager Skole, Blåvandshuk Skole, Frelloskolen, Kulturhuset Ølgod, Lykkesgårdskolen, MOT, Thorstrup Skole, Stålværket
Klarinet:  Stålværket, MOT, Næsbjerg Skole
Saxofon: Blåbjergskolen afd. Outrup, Thorstrup Skole, Næsbjerg Skole, Stålværket.
Slagtøj: Stålværket, Agerbæk Skole, Næsbjerg Skole (i skoletiden), Tistrup Skole (i skoletiden), Ølgod Skole, Blåbjergskolen afd. Outrup og Nr. Nebel.
Trompet: Stålværket, Thorstrup Skole, Frelloskolen og Blåbjergskolen afd. Outrup.
Trækbasun: Stålværket, Blåbjergskolen afd. Outrup.
Valdhorn: Thorstrup Skole, Frelloskolen og Stålværket
Tværfløjte: Stålværket, Blåbjergskolen afd. Nr Nebel, Kulturhuset Ølgod, Næsbjerg Skole og Frelloskolen (kun i skoletiden)
Ukulele: Agerbæk Skole, Ansager Skole, Blåvandshuk Skole, Frelloskolen, Kulturhuset Ølgod, Lykkesgårdskolen, Stålværket Varde.

Violin: Stålværket, Blåbjergskolen Nr. Nebel, Kulturhuset Ølgod.
Sang: Stålværket

Priser

Opkræves i 10 rater sept.- juni

279,- kr. pr. mdr.

Leje af instrument
Du kan leje følgende instrumenter når du deltager i Instrument Fræs: Saxofon, klarinet, trompet, guitar, violin, cello, valdhorn og tværfløjte.
Du kan låne en blokfløjte.

Leje opkræves i ti rater sept.- juni

kr. 56,- pr. måned.

Administrations- og materialegebyr
Gebyret dækker administration af tilmelding, afgift til Copydan, Koda, DMK samt løse kopier og enkelte undervisningsmaterialer.

kr. 75,-

Regning kommer digitalt i betalers E-boks.

Læs vores regler og betingelser

Ofte stillede spørgsmål

Vil du vide mere?